SUPER OFERTA: Egipt 5* cena 1992 PLN/os.

 
konsultant
Masz pytania ?
Porozmawiaj z
konsultantem
Bilety lotnicze
Bilety lotnicze
Bilety autokarowe
Bilety autokarowe
Bilety promowe
Bilety promowe
Wynajem  samochodów
Wynajem samochodów
Wczasy i wycieczki
Wczasy i wycieczki
Transfery na lotnisko
Transfery na lotnisko
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Rezerwacja hoteli
Rezerwacja hoteli
Karty
Karty
ZAREZERWUJ / KUP TERAZ

W naszej ofercie również:

Korzystamy z systemu:

Posiadamy certyfikat:


Drukuj

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania i odpowedzi na nie:

  1. Kto jest organizatorem danej wycieczki? Gdzie znajdę informacje na ten temat?
  2. Co oznaczają skróty BB, HB, FB, SC, PP i AI umieszczone przy ofertach?
  3. Czym są oferty first minute i last minute?
  4. Co to jest dostawka?
  5. Co to są wycieczki fakultatywne?
  6. Co zawiera cena wycieczki?
  7. Jakie są najczęściej spotykane ubezpieczenia?
  8. Czy ubezpieczenie jest wliczone w cenę wycieczki?
  9. Czy za dziecko w wieku do 2 lat należy płacić?
  10. Czy przysługują jakieś zniżki na starsze dzieci?
  11. Jak dokonać rezerwacji?
  12. Czy przy rezerwacji można wpłacić tylko część kwoty za wycieczkę?
  13. Czy zaliczka zapewnia rezerwację?
  14. Czym są warunki uczestnictwa?
  15. W jaki sposób mogę dokonać opłaty?
  16. Na jaki numer konta bankowego mam dokonać przelewu?
  17. Czy mogę dokonać rezerwacji nie wypełniając formularza rezerwacyjnego np. telefonicznie lub osobiście?
  18. Czy wycieczka może zostać odwołana?
  19. Czy cena wycieczki może się zmienić po dokonaniu rezerwacji?
  20. Czy można zrezygnować z zarezerwowanej i opłaconej wycieczki?
  21. Jakie dokumenty należy zabrać ze sobą na lotnisko?
  22. Na ile godzin przed odlotem należy zgłosić się na lotnisko?
  23. O której godzinie rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?
  24. Co zrobić w przypadku, gdy standard hotelu nie zgadza się z jego opisem w katalogu?
  25. Jak dokonać reklamacji?
  26. Do kogo mogę zwrócić się w trakcie pobytu na wycieczce w przypadku kradzieży lub nieszczęśliwego wypadku?
  27. Do kogo mogę zwrócić się jeśli mam inne pytanie niż powyższe?

 

Odpowiedzi:

  1. Kto jest organizatorem danej wycieczki? Gdzie znajdę informacje na ten temat?
    Organizatorami wycieczek z naszej oferty są najlepsze, sprawdzone biura podróży. Informacji na pytanie, które biuro organizuje konkretną wycieczkę uzyskasz od naszego konsultanta pod numerem telefonu: (61) 663 63 32
  2. Co oznaczają skróty BB, HB, FB, SC, PP i AI umieszczone przy ofertach?
    Skróty te oznaczają rodzaj wyżywienia zapewniany w danej ofercie. Pochodzą one od następujących angielskich wyrażeń:
    BB - "Bed and Breakfast" - śniadania
    HB - "Half Board" - śniadania i obiadokolacje
    FB - "Full Board" - śniadania, obiady i kolacje
    SC - "Self Catering" - wyżywienie własne
    PP - posiłki wg programu
    AI - "All Inclusive" - wszystko w cenie (pełne wyżywienie - śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski między posiłkami a także napoje bezalkoholowe jak i alkohole wg szczegółowego opisu oferty)
  3. Czym są oferty first minute i last minute?
    Oferty first minute to wycieczki objęte promocją w przypadku wykupienia ich odpowiednio wcześniej - w marcu lub kwietniu. Z kolei last minute to wycieczki, których cena jest obniżana z powodu zbliżania się terminu wyjazdu.
  4. Co to jest dostawka?
    Dostawka to dodatkowe łóżko w pokoju hotelowym. Z reguły mniejsze i nie dorównujące standardem stałym miejscom do spania. Stanowią je zazwyczaj tapczany, rozkładane fotele lub łóżka polowe.
  5. Co to są wycieczki fakultatywne?
    Wycieczki fakultatywne to wycieczki organizowane na miejscu przez lokalne biura. Można je wykupić za pośrednictwem pilota lub rezydenta. Opis tych wycieczek wraz z orientacyjnymi cenami znajdziesz na naszej stronie w szczegółowych opisach ofert.
    .                                    w górę
  6. Co zawiera cena wycieczki?
    Standardowo cena wycieczki powinna zawierać: zakwaterowanie, wyżywienie, koszty transportu i transferu do hotelu, opiekę pilota lub rezydenta oraz koszty ubezpieczenia (KL i NNW). Dokładne informacje na temat tego co wchodzi w skład ceny danej wycieczki umieszczone są w jej szczegółowym opisie na naszej stronie. W razie jakichkolwiek wątpliwości bądź niejasności prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem telefonu: (61) 663 63 32
  7. Jakie są najczęściej spotykane ubezpieczenia?
    - KL - ubezpieczenie kosztów leczenia (zapewnia zorganizowanie pomocy, a także pokrycie wydatków związanych z nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem za granicą),
    - NNW - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (daje gwarancję wypłaty odszkodowania związanego z nieszczęśliwym wypadkiem, na skutek którego Ubezpieczony doznał trwałego uszczerbku na zdrowiu lub zmarł),
    - Ubezpieczenie bagażu podróżnego (gwarantuje wypłatę odszkodowania na wypadek jego utraty, zniszczenia lub opóźnienia w dostarczeniu na miejsce pobytu),
    - Ubezpieczenie kosztów odwołania uczestnictwa w imprezie turystycznej lub wcześniejszego powrotu z imprezy turystycznej (pozwala na odzyskanie części lub całości ponoszonych w takiej sytuacji kosztów).

    - Ubezpieczenie biletu lotniczego, autokarowego, promowego lub pobytu w hotelu, które pozwala na zwrot kosztów w przypadku choroby czy też nieszczęśliwego wypadku
  8. Czy ubezpieczenie jest wliczone w cenę wycieczki?
    Organizatorzy mają obowiązek zapewnić uczestnikom stosowne ubezpieczenie. Większość biur podróży wlicza więc jego koszt w cenę wycieczki. Jeśli jednak tego nie robią to na naszej stronie w szczegółowym opisie konkretnej oferty znajdziesz o tym stosowną adnotację. Warto też się doubezpieczyć jeśli choruje się na choroby przewlekłe (np alergie czy nadciśnienie itd itp).
    Warto zwrócić uwagę na wysokości sum ubezpieczenia podane w warunkach uczestnictwa danej imprezy turystycznej oraz na udział własny. Wtedy również warto wykupić dodatkowe ubezpieczenie.
  9. Czy za dziecko w wieku do 2 lat należy płacić?
    Zazwyczaj pobyt dziecka do 2 lat jest darmowy. Należy jednak pamiętać o koszcie ubezpieczenia i kosztach manipulacyjnych.
  10. Czy przysługują jakieś zniżki na starsze dzieci?
    W ogromnej większości naszych ofert przewidujemy zniżki dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat. Koszt ich wyjazdu ogranicza się zazwyczaj do kosztów transportu.
  11. Jak dokonać rezerwacji?
    Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na podstronie "Jak zarezerwować".
  12. Czy przy rezerwacji można wpłacić tylko część kwoty za wycieczkę?
    Oczywiście - jeśli tylko dokonuje się rezerwacji odpowiednio wcześniej - do 30, 40 dni przed rozpoczęciem imprezy. Wysokość zaliczki oraz termin dopłaty jest określany przez organizatora wycieczki i można ją znaleźć w warunkach uczestnictwa danej oferty. Pozostałą część kwoty należy dopłacić zazwyczaj w terminie na około 40, 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy.      
    w górę
  13. Czy zaliczka zapewnia rezerwację?
    Wpłacona zaliczka oznacza iż zgadzają się Państwo z warunkami umowy i jest równoznaczne z założeniem rezerwacji. Link do warunków uczestnictwa znajduje się w każdym szczegółowym opisie oferty.
  14. Czym są warunki uczestnictwa?
    Warunki uczestnictwa zawierają informacje na temat warunków zawarcia umowy pomiędzy organizatorem i uczestnikiem imprezy turystycznej, a w szczególności: cen, warunków płatności, zmiany w rezerwacji, zmiany uczestnika, rezygnacji, reklamacji, odpowiedzialności, obowiązków, ubezpieczenia.
  15. W jaki sposób mogę dokonać opłaty?
    Opłaty można dokonać za pomocą szybkiego przelewu z konta bankowego (mBank, MultiBank, Inteligo, PKO BP, BPH, ING, BZWBK - Przelew 24, Płać z Nordea), zwykłego przelewu bankowego lub karty kredytowej. Bezpieczeństwo dokonywania płatności gwarantowane jest przez portal
  16. Na jaki numer konta bankowego mam dokonać przelewu?
    Po potwierdzeniu danych otrzymanych przez nas w formularzu rezerwacyjnym i dostępności miejsc u organizatora od naszego konsultanta otrzymasz odpowiedni numer konta bankowego. Dla ułatwienia płatności i obniżenia kosztów przelewu będzie to najprawdopodobniej numer konta prowadzony przez nas w banku, w którym posiadasz konto.
  17. Czy mogę dokonać rezerwacji nie wypełniając formularza rezerwacyjnego np. telefonicznie lub osobiście?
    Oczywiście. Nasi konsultanci mogą dokonać rezerwacji telefonicznej a ponadto odpowiedzą chętnie na wszelkie pytania pod numerem telefonu (61) 663 63 32
    Istnieje również możliwość osobistej rezerwacji - w tym celu zapraszamy do naszego biura pod adresem:
    ul. Podgórna 11, 61-828 Poznań
    Pn. - Pt: 10:00 - 18:00
    So.: nieczynne
  18. Czy wycieczka może zostać odwołana?
    Może, ale tylko w przypadku wystąpienia określonych zdarzeń zastrzeżonych przez biura podróży w warunkach uczestnictwa danej imprezy turystycznej. Najczęściej touroperatorzy zastrzegają sobie taką możliwość na wypadek zbyt małej ilości chętnych do udziału w imprezie. Turystom przysługuje wówczas świadczenie zastępcze w postaci wycieczki o podobnym standardzie lub całkowity zwrot pieniędzy.
  19. Czy cena wycieczki może się zmienić po dokonaniu rezerwacji?
    Tylko w przypadkach zastrzeżonych przez biura podróży w warunkach uczestnictwa, takich jak np. wzrost kosztów transportu lub wzrost kursów walutowych. O ewentualnym wzroście cen organizator musi poinformować co najmniej 21 dni przed wyjazdem. W rzeczywistości zmiany cen zdarzają się niezwykle rzadko i dotyczą niewielkich sum.
                 w górę
  20. Czy można zrezygnować z zarezerwowanej i opłaconej wycieczki?
    W każdej chwili można zrezygnować z wycieczki, jednak wpłacona kwota może nie zostać zwrócona w całości. Potrącone z niej zostaną koszty poniesione przez organizatora imprezy. Ich wysokość określają szczegółowo warunki uczestnictwa imprezy turystycznej.
  21. Jakie dokumenty należy zabrać ze sobą na lotnisko?
    Na lotnisko należy zabrać ze sobą potwierdzenie wyjazdu oraz dowód osobisty lub paszport (w zależności do jakiego kraju się wybieramy)!
  22. Na ile godzin przed odlotem należy zgłosić się na lotnisko?
    Na lotnisko należy zgłosić się 2 godziny przed odlotem. W wyjątkowych przypadkach, gdy wymagana będzie wcześniejsza obecność, zostaniesz o tym poinformowany przez naszego konsultanta.
  23. O której godzinie rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?
    W większości hoteli pokoje dostępne są od godz. 14 w dniu przyjazdu. Opuścić należy je najczęściej do godz. 10 w dniu wyjazdu.
  24. Co zrobić w przypadku, gdy standard hotelu nie zgadza się z jego opisem w katalogu?
    W przypadku niezgodności opisu ze stanem rzeczywistym należy swoje uwagi przedstawić rezydentowi. Jeśli zgłoszone życzenia nie zostaną mimo to spełnione - można złożyć reklamację.
  25. Jak dokonać reklamacji?
    Tryb składania reklamacji regulują dokładnie warunki uczestnictwa. Zawsze jednak należy najpierw powiadomić rezydenta o swoich zastrzeżeniach. Zazwyczaj jego interwencja rozwiązuje problem. W przypadku gdy do tego nie dojdzie należy wysłać pisemną reklamację (wraz z potwierdzeniem rezydenta o jej przyjęciu), listem poleconym na adres biura podróży w terminie określonym przez warunki uczestnictwa.
  26. Do kogo mogę zwrócić się w trakcie pobytu na wycieczce w przypadku kradzieży lub nieszczęśliwego wypadku?
    W razie wszelkiego rodzaju nieszczęśliwych zdarzeń należy w pierwszej kolejności powiadomić rezydenta lub pilota.
  27. Do kogo mogę zwrócić się jeśli mam inne pytanie niż powyższe?
    Nasi konsultanci służą pomocą i z chęcią odpowiedzą na wszelkie inne pytania dotyczące wycieczek zawartych na naszej stronie. Możesz zadać pytanie wysyłając e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , korzystająca z naszego formularza zapytań "Kontakt" lub telefonicznie pod numerem: (61) 663 63 32. Zapraszamy!
               w górę

Newsletter

Wysyłka ofert wycieczek i wczasów, przygotowanych specjalnie dla Ciebie.
Wysyłka pozostałych ofert turystycznych (np. promocje lotnicze, nowe usługi itp.)

Sieci

Copyright 2017 Maxima | wykonanie strony opentechnologies.pl